Behind Jouvence #77 | Jarig, wandelen en zon

wandelen
Ik was jarig en werd 33 jaar jong, ik ging weer veel wandelen, zowel in het bos met Wessel als om te trainen voor de 4Daagse. We bezochten weer een paar kastelen en eindelijk hadden we zon! Al lijkt het nu weer even voorbij het mooie weer. Bengel & Boefje waren ook nog jarig 12 mei.

Alle andere Behind Jouvence vind jeΒ hier.


🠚 Op 5 mei werd ik 33 jaar jong. We vierden het klein met een taartje.


🠚 Wandelen op de Posbank.
🠚 Even bij Bea achterop de fiets.


🠚 Kijk wat een mooi uitzicht op de Posbank op de Veluwe. Voor ons op een steenworp afstand rijden.
🠚 We kochten een nieuwe tissuebox die beter bij de rest van het interieur past.


Met Moederdag gingen we bij de moeder van Wessel brunchen.


12 mei werden Bengel en Boefje alweer 9 jaar oud. Met AI maakte ik bovenstaande foto’s.


We bezochten Kasteel Rosendael. We waren hier al eens geweest, maar toen konden we alleen het omliggende park door, doordat het was afgehuurd voor een bruiloft. Nu konden we mee met de rondleiding door het kasteel.


🠚 Stukje wandelen door de uiterwaarden bij ons.
🠚 Ik vond een zwerfkei.


We bezochten Kasteel Doornenburg, voor ons om de hoek.


Blijft een mooi kasteel.


🠚 Onze pink spider staat er prachtig bij.
🠚 Ik maakte weer eens gehaktbrood. Erg mooi geworden al zeg ik het zelf. Ik bestrijk het met melk i.p.v. ei, dan krijg je dit mooie bruine laagje.


🠚 Wandelen in de buurt van de Carolinahoeve. De rhododendrons stonden er prachtig bij.
🠚 Schotse Hooglander met baby 😍


🠚 Kaylo aan het gluren vanuit de krabpaal.
🠚 Dit was zó lekker! Gekocht bij de slager van Rewe in Duitsland. Soort bieflapjes met asperges, rucola en pesto erin.

wandelen
🠚 Wandelen voor de 4Daagse over de Zeven heuvelen.
🠚 Mijn lupines staan er ook prachtig bij.


🠚 Rondje over de Zeven Heuvelen wandelen. Was wel warm die dag.
🠚 Gekregen: Maris Glow sea whisper mask. Wordt vervolgd.


🠚 Lekker naar het Waalstrandje om te verkoelen en genieten van de zon. β˜€οΈ
🠚 De mussen vielen dood van het dak, maar Mickey had zich verstopt onder een dekentje.


🠚 IJsje halen met mijn zusje.
🠚 Bij de bakker kocht ik een belegd broodje carpaccio rosbief.


🠚 Nog meer wandelen in het bos.
🠚 En wandelen voor de 4Daagse, nog 3 trainingen te gaan tot de 4Daagse.


🠚 En lekker genieten aan het water bij een natuurbad.
🠚 Met AI even mijn toekomstige trouwjurk gemaakt. πŸ˜‰


🠚 Bij de Bruna hadden ze allemaal weer nieuwe kleurboekjes.
🠚 Ik nam cozy kingdom mee en een blokje met boekenleggers om in te kleuren.


🠚 Lego Friends setje in elkaar gezet.
🠚 Spekkoek pandan gekocht.


🠚 Gisteren was er een meimarkt in het dorp. Het viel wat tegen. Wel kocht ik een biker broekje en sportrokje bij de HEMA.
🠚 Portie kibbeling gehaald.


🠚 Mickey ❀
🠚 Ik heb 30% van mijn doelbedrag gehaald. Help jij mijn doel behalen?!

Hoe was jouw maand mei?

12 gedachten over “Behind Jouvence #77 | Jarig, wandelen en zon

  1. Wat een leuke dingen allemaal. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. De postbank, daar zou ik zeker nog een keer naartoe willen. Voor ons is het alleen niet zo makkelijk aan te rijden.

    1. De Posbank is voor ons een kleine 15 a 20 minuten rijden, dus wij gaan regelmatig naar de Veluwe om te wandelen.

  2. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag
    En wat heb je weer veel
    Ondernomen
    Nog heel veel succes met trainen

  3. Oh, nog gefeliciteerd met je verjaardag, Amy. Wat leuk dat je een zwerfkei hebt gevonden β€” ik heb er zelf nog nooit eentje gevonden β™₯
    Ps: De foto van AI met je toekomstige trouwjurk is echt heel gaaf!

  4. Nog gefeliciteerd! Ook met Bengel en Boefje! Zo grappig die ai fotoΒ΄s.
    Die trouwjurk is geweldig, zou heel apart zijn!

  5. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! En wat leuk dat jullie zo even naar de Posbank kunnen rijden! Ik wil daar dolgraag een keertje heen in augustus als de heide bloeit!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *